KONTAKTY

Pavel Rampas
tel: +420 733 414 988
napište nám
IČO: 06203281

Nápověda
Nápověda

 

Proč je naše licence za lepší ceny než u ostatních distributorů?

Nemějte obavy, že se jedná o nějaké podvodné licence. Prodáváme oficiální licence vydavatelů, ale jedná se o druhotné licence, které nebyly zákazníky využity. Proto je můžeme znovu prodat, za tyto skvělé ceny. Právní podklady k tomuto druhotnému prodeji software a rozhodnutí Evropského Soudního dvora ze dne 3. července 2012, najdete v našich obchodních podmínkách.

Co je to digitální licenční klíč – elektronická distribuce?

Kupujete pouze licenci příslušného software, čili číslo, které Vám software umožní aktivovat. Na stránkách výrobce, software stáhete do počítače, nainstalujete, a zakoupenou licencí od nás, aktivujete. Takže žádné CD ani DVD, ani obal, ani počtovné, ani balné, ani čekací doba na doručení. Vždy se jedná, o druhotné, nevyužité, softwarové licence (viz. obchodní podmínky). Ceny jsou proto výrazně nižší a doručení licence, je pohodlné a rychlé, přímo na email uvedený v objednávce.

 

 

Jaká je platnost objednávky?

Platnost objednávky je omezena. Platbu za licenční klíče je nutno uhradit ihned při objednání. Neuhrazené objednávky budou automaticky zrušeny po uplynutí 7 dní. Kdykoliv můžete vytvořit novou objednávku, pokud nestihnete zaplatit v tomto termínu.

Za jak dlouho a jak mi licenční klíč dorazí?

Pokud použijete platbu přímého bankovnictví, licence je odeslána v řádu sekund. Autorizace platby klasickým bankovním převodem může trvat 24-72 hodin a potom, je teprve klíč odeslaný administratorem. Klíč je odeslaný na email uvedený v objednávce, společně s daňovým dokladem. Někdy může být klíč zaslaný formou obrázku, jako ochrana před špionážními roboty, jako příloha emailu. Pokud se tak nestane, kontaktujte prosím technickou podporu.

Co mám dělat pokud klíč nedorazí, nebo si nebudu vědět s něčím rady, kde Vás můžu kontaktovat?

Zkontrolujte prosím, jestli email neskončil ve SPAMU (nevyžádaná pošta). Pokud i přesto nedohledáte email o dokončení objednávky, který obsahuje aktivační klíč, může se jednat o systémovou chybu. Napište na kontakty technické podpory, přiložte číslo objednávky a my vše vyřešíme. Objednávku překontrolujeme a licenci Vám odešleme znovu. Pro naše zákazníky máme připravenou technickou podporu na emailu. Kdykoliv nás můžete kontaktovat, počítejte ovšem s dobou reakce na váš dotaz 24 hodin (v pracovní dny). Vyčkejte na odpověď, na každý dotaz odpovíme, ale i technická podpora má pracovní dobu a nejedná se o non-stop službu.

Co dělat v případě, že mi nejde klíč aktivovat?

Všechny námi prodávané licence pocházejí z oficiální distribuce. Bohužel i v případě digitální distribuce může nastat ojediněle nějaká chyba. Můžete obdržet klíč, který je již aktivován, nebo hlásí, že je neplatný, je zaměněn za jiný, popřípadě vykazuje jinou chybovou hlášku. Vždy nejprve kontaktujte technickou podporu výrobce software (Microsoft, Kaspersky) a žádejte informaci, proč nejde licence aktivovat. Veškeré tyto informace od poskytovatele software, které obdržíte si uchovejte, budete je potřebovat v případě reklamace licence u nás. Doporučujeme vždy písemnou komunikaci, kde bude jasně zřetelný námi zakoupený klíč a důvod proč je nefunkční. Pořizujte si prosím kopie obrazovek z této komunikace a procesu aktivace licence.

Pokud nemůžete licenci přesto úspěšně aktivovat, a bylo vám sděleno poskytovatelem software, že je např. licence již užita, musíte ji reklamovat. Tato situace se stává mimořádně a absolutně chápeme, že Vás to naštve, pokud již chcete software aktivovat, ale v případě digitální distribuce, nejde bohužel postupovat jinak. Pokud jde klíč aktivovat, ale máte následně problémy v samotném software, náš klíč je potom naprosto v pořádku a musíte se obrátit na technickou podporu poskytovatele.

Jak postupovat v případě reklamace?

Nezoufejte vše vyřešíme. V případě reklamace digitálního obsahu, platí ovšem velmi přísná pravidla, které je třeba, bezpodmínečně dodržet. Pokud se aktivace z nějakého důvodu nedaří, software podá hlášení, z jakého důvodu to nelze provést. Zašlete nám screenshoty, kde je patrné, že námi zaslaný klíč vykazuje při registraci chybu a jakou. Popište stručně problém a přidejte číslo objednávky, popřípadě faktury a vše zašlete na email technické podpory, kde vaši reklamaci ověříme a na email obdržíte potvrzení o přijetí reklamace. Je potřeba, aby bylo ze zaslaného obsahu jasně patrné, že klíč je nefunkční a z jakého důvodu.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Protože dobře víme, že netrpělivě čekáte, je to k zlosti, pokud nastane nějaký problém. Proto je rychlé řešení reklamací a problému naší prioritou. Aktivační klíče jsou vždy unikátní a nejsou nijak náhodně generovány. Mají vždy svůj unikátní původ u výrobce / dodavatele software. Pokud dojde k reklamaci, je třeba dodržet určitý postup, který nemůžeme pro úspěšné vyřešení nijak obejít nebo urychlit. Musíme dodat všechny potřebné podklady (screenshoty) a následně počkat na ověření klíče, jeho opravu nebo dodání klíče nového výrobcem / dodavatelem. Nemůžeme Vám proto ihned zaslat klíč nový, protože, pokud by to bylo tak jednoduché, určitě to uděláme.

Reklamace bývá vyřešena zpravidla během 48–96 hodin. *

*Pokud nejsou ve zvláštních případech vyžádány dodavatelem nějaké další podklady k řešení. (odkaz na profil, ověření data aktivace klíče atp.).

Lze doručený aktivační klíč vrátit a zaslat zpět peníze?

Již doručený licenční klíč (dokončená objednávka) nelze nikdy vrátit, licenční klíč lze pouze reklamovat.

Může se stát, že si u nás software objednáte a po objednávce a obdržení klíče si to rozmyslíte a nebo si software koupíte jinde, nebo ho od někoho dostanete, jako dárek a podobně. I když tomu rozumíme a rádi bychom nějak pomohli, bohužel to opravdu není možné.

Důvod, proč to není možné, je uveden v našich obchodních podmínkách a je následující:
Kupující nemůže po obdržení digitálního produktu (chráněného autorským zákonem) žádným způsobem věrohodně prokázat prodejci, že zakoupený digitální produkt nebyl z jeho strany aktivován a ani v budoucnu nedojde k jeho aktivaci, proto v tomto případě již není možné odstoupit od kupní smlouvy dle výše citovaného ustanovení občanského zákoníku (obdržením digitálního produktu byl produkt spotřebován). Uzavřením kupní smlouvy (objednávkou a souhlasu s pravidly) zákazník (spotřebitel) výslovně prohlašuje, že je s touto podmínkou seznámen a že s ní souhlasí.

Děkujeme za pochopení, Pavel Rampas